‘U posljednjih 25 godina nikad nisam vidio takvo što’

Automoto 16. kol 202220:28 > 20:29
Podijeli:
DPPI/Panoramic via Guliver Images

Ferrarijev šef F1 momčadi Mattia Binotto smatra da je njegova momčad ove godine napravila najveći korak u performansama motora u posljednjih 25 godina iako priznaje da su to učinili znajući da žrtvuju pouzdanost koja ih je skupo stajala u dosadašnjem tijeku sezone.

Nakon dvije godine bez pobjede Ferrari se ove godine vratio u borbu za vrh s dvostrukom pobjedom na otvaranju sezone u Bahrainu i pobjedom na trećoj utrci sezone u Australiji, ali nakon toga je uslijedio niz od šest Red Bullovih pobjeda uz Leclercova odustajanjs s vodećih pozicija u Španjolskoj i Azerbajdžanu, donosi MAXF1.net.

Iako je Ferrari značajno popravio snagu svoje pogonske jedinice, koja je posljednje dvije sezone bila najslabija u Formuli 1, to je imalo cijenu po pitanju pouzdanosti, ali Binotto kaže da su to učinili svjesno jer je ova sezona bila posljednja prilika da se uhvati zaostatak u performansama jer je razvoj motora zamrznut do kraja 2025. dok se na pouzdanosti i dalje smije raditi.

“Znali smo gdje smo s pogonskom jedinicom [prošle sezone] i postavili smo si visoke ciljeve”, rekao je Binotto za Autosport.

“Ono što sam vidio je da smo sposobni razvijati pogonsku jedinicu, u posljednjih 25 godina u Maranellu nikad nisam vidio takvo što.”

“To pokazuje koliko je ova momčad sposobna isporučivati ciljeve tako da je to bilo sjajno.”

“Ne znam jesmo li previše pritiskali s performansama jer nikad ne možete pretjerati po pitanju performansi.”

“Jasno je da su nam performanse bile prioritet ispred pouzdanosti. Što to znači? Da smo možda bili vremenski kratki s planom homologacije.”

“Više od toga, kao i ostali, imali smo ograničenja po pitanju sati na dinamometru [testnom stolu]. Sva ta ograničenja utjecala su na rezultat jer biste u drugim periodima bez ograničenja jednostavno povećali broj sati testiranja za performanse i pouzdanost.”

“Budući da smo bili ograničeni po tom pitanju morali smo odlučiti, rujan, listopad, studeni ili prosinac. Nema sumnje da smo pritisnuli granice performansi izvan onoga što bi bio normalni plan za pouzdanost.”

“Ali smo znali da je važno smanjiti zaostatak jer će motori biti zamrznuti četiri sezone. Pouzdanost se uvijek može popraviti kasnije.”

Komentari

Vaš komentar