Wolff: Živcira me što stalno govorim istu stvar

Automoto 11. svi. 202213:31 > 13:31
Podijeli:
HOCH ZWEI/Guliver Image

Mercedesov F1 šef i trećinski suvlasnik momčadi Toto Wolff kaže da još uvijek nisu odlučili hoće li zadržati ili odbaciti trenutni koncept bočnih stranica na ovogodišnjem F1 W13, ali da moraju dobro razumjeti trenutne probleme prije nego donesu važnu odluku.

Nakon osam godina Mercedes nije u borbi za pobjede, a sudeći po trenutnom zaostatku i problemima s poskakivanjem neće tako skoro ni biti budući da su Ferrari i Red Bull uvjerljivo ispred svih i pripremaju dodatna poboljšanja na svoje bolide, donosi MAXF1.net.

Mercedes je na drugom predsezonskom testu u Bahrainu privukao pozornost s potpuno novim konceptom bočnih stranica koje su bitno drukčije od prvotnoga koncepta s kojim su vozili na prvom testu u Barceloni, ali umjesto skoka u performansama Mercedes je počeo raditi puno malih skokova u vidu poskakivanja, što im bitno otežava podešavanje bolida i prisiljava ih na kompromise.

Iako podaci iz simulacija govore da je novi koncept puno brži od klasičnoga s kojim su vozili na testu u Barceloni, momčad zasad ne vidi te performanse u stvarnom svijetu i muče se razumjeti uzrok problema.

“Ne bih ništa otpisao,” rekao je Wolff na pitanje hoće li zadržati ili odbaciti trenutni koncept.

“Ali moramo dati vremena svim našim ljudima koji su proizvodili sjajne bolide u prošlosti da nastave raditi jer vjerujemo da je ovo put kojim trebamo ići.”

“Bolid je puno sporiji nego na papiru, ali moramo pronaći način kako ga učiniti predvidivijim za vozače.”

“Barcelona će definitivno biti točka u kojoj ćemo moći korelirati podatke koje smo vidjeli u veljači i skupiti još podataka.”

“Već me živcira što stalno govorim istu stvar o skupljanju podataka i eksperimentiranju, ali to je fizika, nije mistika, i zato morate analizirati podatke.”

“Moramo razumjeti, prije nego odlučimo o drugom konceptu, gdje je pošlo po zlu s ovim? I koje su dobre strane toga koncepta, a koje loše? Jasno je da bolid ima potencijala i da je brz, ali još ne razumijemo kako ga otključati.”

“Bolid je super teško voziti na rubu, izlazi i vraća se u raspon performansi koji ima, više izlazi nego što je unutra. A podaci nekad ne pokazuju ono što nam vozači govore. Oni u rukama imaju bolid koji nije ugodan za voziti ni predvidiv. A podaci nam ne pokazuju te nestabilnosti.”

Komentari

Vaš komentar