United Media kupila prava prijenosa FIBA utakmica

Košarka 4. svi 202111:53 > 11:57
GuliverImages

Vodeća medijska kompanija United Media kupila je prava emitiranja i distribucije FIBA utakmica za teritorije Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Makedonije, Slovenije, Crne Gore, Grčke, Cipra i Bugarske.

United Media, koja će upravljati pravima u sljedećim godinama, posluje u svim zemljama jugoistočne Europe. Aranžman s Međunarodnom košarkaškom federacijom je strateški bitan za kompaniju United Media koja širi svoj portfolio medijskih brendova upravo u ovim zemljama gdje je košarka jedan od najgledanijih sportova.

Novi ugovor s FIBA-om će osigurati da ključne utakmice, ali i utakmice pojedinih nacionalnih momčadi, budu dostupni širokoj publici bez dodatne nadoknade na kanalima United Media i taj model se već pokazao kao vrlo uspešan kroz postojeću suradnju FIBA-e i Sport Klub kanala.

“Jako nam je drago što nastavljamo suradnju sa FIBA-om. Košarka je dugo jedan od glavnih fokusa United Media i njenih sportskih kanala i raduje nas što smo u prilici da navijačima u više zemalja osiguramo pristup punom portfoliu FIBA-e. United Media je godinama vodeća kompanija kada su u pitanju prava emitiranja najvažnijih sportskih događaja i vjerujemo da će tako ostati i u sljedećem razdoblju”, istakao je Ralf Manthey, direktor programa i korporativnih poslova United Media.

Kako ističu iz FIBA-e, dugoročno partnerstvo predstavlja jedinstvenu priliku da se osigura sveobuhvatno medijsko pokrivanje vodećih međunarodnih košarkaških događaja na sportskim kanalima: Sport Klub širom bivših jugoslavenskih zemalja, kanal Nova Sport u Grčkoj i na Cipru, ali i kanali Nova Sport i Diema Sport u Bugarskoj.

Dogovor omogućava objama stranama da zauzmu dugoročni i strateški pristup prijenosu FIBA utakmica u ovim zemljama, istovremeno osiguravajući da događaj poput Svjetskog prvenstva u košarci zadrži svoju poziciju najvažnijeg događaja u sportskom kalendaru, poručuju iz Međunarodne federacije.

“Ovo su sjajne vijesti za ljubitelje košarke”, rekao je direktor FIBA za medije i marketinške usluge Frank Linders. “Ogromna je strast prema sportu u ovom dijelu Europe a partnerstvo s United Media u više zemalja omogućava sinergiju i viši nivo posvećenosti koji će navijačima pružiti pristup FIBA utamicama tijekom sljedećih godina.”

United Media je vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, u svom portfoliu ima 45 televizija od kojih pet s nacionalnom frekvencijom, više od 15 portala, novine, magazine, radio stanice, digitalnu distribuciju. Posluje u osam zemalja i zapošljava više od 2.800 ljudi.