VN Austrije: Pirelli s novim promjenama na svojim gumama

Automoto 1. srp 202116:44 > 16:44
REUTERS/Eric Gaillard

Pirelli će na drugu utrku na Red Bull Ringu donijeti stupanj mekše komponente guma kako bi utrku učinili zanimljivijom i momčadi potencijalno natjerali na strategiju s dva zaustavljanja u boksu dok će vozači u petak imati priliku isprobati novu konstrukciju stražnjih guma.

Nakon prve utrke na Red Bull Ringu, na kojoj je Pirelli donio tri srednje komponente guma (C2, C3 i C4), ali kako bi utrku učinili strateški zanimljivijom odlučili su donijeti tri najmekše mješavine guma za drugu utrku (C3, C4 i C5) koje se inače koriste na uličnim utrkama donosi MAXF1.net.

To će sigurno donekle utjecati na odnos snaga među momčadima i u kvalifikacijama i u utrci jer će se promijeniti način pripreme guma za jedan brzi krug i trajnost guma na dužim dionicama.

Druga zanimljiva novost za ovaj vikend je što Pirelli donosi novu konstrukciju stražnjih guma koju će vozači moći isprobati u petak, što je odgovor na sve veća naprezanja pod kojih se gume nalaze i nedavnih pucanja guma na VN Azerbajdžana.

Talijanski proizvođač guma donio je ovu odluku u dogovoru s FIA-om, Formulom 1 i svim momčadima nakon što je uoči VN Francuske donešena nova tehnička direktiva koja uvjetuje striktiniji način kontrole tlaka i temperature u gumama u različitim fazama vikenda.

S obzirom da Pirelli trenutno ne može pratiti tlakove u gumama u realnom vremenu, do uvođenja standardnih sustava za praćenje tlakova guma 2022., odlučili su se za preventivne mjere uoči kritične utrke na Silverstoneu koja je na rasporedu dva tjedna iza VN Austrije.

Vozači će na svakom od dva slobodna treninga u petak na raspolaganju imati po dva seta nove konstrukcije stražnjih guma, a ukoliko se test pokaže uspješnim Pirelli će ju uvesti od VN Velike Britanije nadalje i time zamijeniti trenutnu specifikaciju.

Nova konstrukcija stražnjih guma koristi neke od elemenata koji su razvijeni za novu generaciju 18-inčnih guma koje će Formula 1 koristiti od 2022., a trebala bi omogućiti još veće razine integriteta u ekstremnim uvjetima.