Tko je bio najbrži na mjerenjima brzine?

Automoto 31. ožu. 202117:16 > 17:18
Podijeli:
Izvor: REUTERS/Hamad I Mohammed

Vozače je na mjerenju brzine na glavnom pravcu u Bahrainu dijelilo 12 km/h za vrijeme kvalifikacija pri čemu su oba vozača AlphaTaurija i oba vozača Williamsa bili među prvih pet, a Ferrarijevi vozači Charles Leclerc i Carlos Sainz bili su među četiri najsporija vozača.

Bahrain International Circuit staza je na kojoj se koriste srednje downforce postavke, a zbog tri duga pravca brzina na ravnim dijelovima vrlo je važna, kao i ubrzanje iz sporih zavoja koji vode na te pravce, donosi MAXF1.net.

Vettel je postigao najveću brzinu u kvalifikacijama 323.1 km/h koja je gotovo 8 km/h veća od brzine momčadskoga kolege Strolla što se može objasniti s različitim razinama downforcea ili činjenicom da je Vettel u nekom trenutku iskoristio zavjetrinu bolida ispred sebe.

Drugi najbrži bio je Mazepin u Haasu koji je bio gotovo 10 km/h brži od Schumachera, a treći je bio Tsunoda u AlphaTauriju (318.9 km/h) koji je bio vrlo izjednačen s momčadskim kolegom Gaslyjem na petom mjestu (317.8 km/h), što je i očekivano za vozače koji voze iste bolide.

AlphaTauri očekivano je brži od Red Bulla koji koristi iste Hondine motore jer Red Bull RB16B ima više downforcea od AlphaTaurija AT02 iako su i tu mogući različiti scenariji ako se jedna od tih momčad odluči za radikalno različite aerodinamičke postavke.

Latifi i Russell zauzeli su četvrto i šesto mjesto za Williams s međusobnom razlikom od 0.6 km/h, a Williams je očekivano najbrža momčad s Mercedesovim motorom jer imaju uvjerljivo manje downforcea od Mercedesa, McLarena i Aston Martina.

Najveće brzine na glavnom pravcu bile su prilično izjednačene jer je razlika u brzini između četvrte i 16. pozicije samo 4.4 km/h.

U drugom stupcu prikazane su brzine na startno ciljnoj crti, u trećem stupcu brzine na kraju prvoga sektora (između četvrtoga i petog zavoja), a u četvrtom su brzine na kraju drugoga sektora, na kočenju za 13. zavoj.

AlphaTauri je zauzeo prvo mjesto na tri od četiri mjerenja brzine (na dva su bili prvi i drugi).

Najveće brzine u kvalifikacijama i u utrci pogledajte ovdje.