McLaren nije zabrinut pouzdanošću Mercedesova motora

HOCH ZWEI/picture-alliance/dpa/AP Images

McLarenov glavni izvršni direktor Zak Brown kaže da nije zabrinut razinom pouzdanosti Mercedesove pogonske jedinice uoči početka nove F1 sezone 2022. iako je njemački proizvođač imao problema tijekom prošle sezone.

McLaren se prošle godine nakon sedam godina vratio na Mercedesove pogonske jedinice koje nisu koristili od 2014., a iako nisu uspjeli obraniti treće mjesto u poretku konstruktora uspjeli su smanjiti zaostatak za vodećima i ostvariti pole position i pobjedu, donosi MAXf1.net.

Mercedes je imao najjači motor 2020., ali Honda je 2021. odradila sjajan posao i snagom se gotovo izjednačila s Mercedesom, što je Mercedes natjeralo da žešće koriste svoje motore.

Hamilton i Bottas koristili su najviše motora od svih vozača (Hamilton pet, Bottas šest), iako je dio tih motora dio planirane Mercedesove strategije s motorima nakon što su priznali da im motori tijekom životnoga vijeka gube više snage nego prošlih godina.

Specifikacija koju proizvođači motora razvijaju za 2022. posljednja je na kojoj smiju raditi do kraja 2025. uoči dolaska novih pravila za pogonske jedinice 2026.

Norris i Ricciardo koristili su po četiri motora, baš kao i vozači Aston Martina i Williamsa, preostala dva Mercedesova klijenta.

Oni se osjećaju dobro po pitanju razvoja,” rekao je Brown za Motorsport.

Srećom, mi smo prošle godine imali dobru pouzdanost.”

Kao što znate, pouzdanost ovisi o malo više toga nego o samoj pogonskoj jedinici. Naši su dečki odradili dobar posao s pogonskom jedinicom u prvoj godini tako da nam pouzdanost nije bila toliko zabrinjavajuća kao ostalima.

Brown je spomenuo da je o pogonskim jedinicama razgovarao i s Mercedesovim F1 šefom i suvlasnikom Totom Wolffom.

Bio je prilično pozitivan,” rekao je Brown.

Mislim da je utrka među pogonskim jedinicama bliža nego ikad. Ali nisam zabrinut oko toga.”

Wolff je na kraju prošle sezone spomenuo da je Mercedes 2019. žestoko pritisnut od Ferrarija, koji je izgubio snagu krajem godine nakon FIA-inih direktivi, a da su 2020. bili na pravoj razini.

Prilično smo jako pritisnuti 2019. i stigli smo s pogonskom jedinicom za 2020. koja je bila na pravoj razini, ali možda nas je to malo previše razvuklo,” rekao je Wolff.

Ako stalno tražite performanse, nekad pouzdanost pada u drugi plan i vjerujem da se to i dogodilo [u 2021.].”