Mazepin objasnio kako je zamalo izbacio Hamiltona

Automoto 13. lis. 202114:46
Podijeli:
Hasan Bratic/picture-alliance/dpa/AP Images

Nikita Mazepin objasnio je zašto je zamalo došlo do sudara između njega i Lewisa Hamiltona dok ga je svjetski prvak pokušavao prestići za krug i kaže da će mu se ispričati za incident čim ga vidi.

Mazepin je proveo VN Turske na začelju poretka, a zbog mokre podloge imao je najgoru moguću vidljivost koja je bila loša zbog prljavoga spreja koji se lijepio po viziru vozača, donosi MaxF1.net.

U 28. krugu Hamilton je stigao Mazepina za cijeli krug uoči 11. zavoja koji se prolazi punim gasom, ali Mazepin je ostao na trkaćoj putanji i skoro udario Hamiltona koji je to na vrijeme uočio i pustio gas.

FIA je zabilježila ovaj incident, ali na kraju se nisu odlučili za dodatnu istragu jer nije došlo do incidenta.

Prije svega, izuzetno mi je žao zbog Lewisa,” rekao je Mazepin.

Žalio sam se momčadi da ne vidim ništa u retrovizorima i da trebam njihovo navođenje putem radija gdje su drugi bolidi zbog spreja.

A u Turskoj to nije bio najčišći sprej, letio je i sušio se tako da sam vozio na slijepo.

Kad vas toliko bolida prestiže za krug i to ne jednom nego dvaput, to je prava katastrofa. Sretan sam što smo uspjeli izbjeći sudar, ali vidjet ću Lewisa i ispričati mu se.

Mazepin je pohvalio organizatora na nevjerojatnom poslu koji su odradili nakon prošle sezone budući da su se uvjeti na stazi značajno poboljšali i da je prianjanje bilo puno bolje.

Organizatori utrke odradili su nevjerojatan posao u odnosu na prošlu sezonu i poboljšali su uvjete za vozače,” rekao je.

S moje strane, uživao sam cijeloga vikenda. Odradio sam čistu utrku, klonio se nevolja u prvom krugu i odvozio najbolje što sam mogao. Nažalost, uvjeti su bili čudni jer se staza nije osušila.

Ti uvjeti su neprocjenjivi jer iako su teški za vožnju, vrlo su korisni.

Osim Mazepina, na prljavi sprej žalili su se i Norris i Tsunoda koji kaže da se izvrtio jer je mislio da mu je vozač iza puno bliže nego što je bio pa je previše pritiskao u devetom zavoju kako bi izgradio prednost uoči najdužega pravca.

Komentari

Vaš komentar