Leclercov gas u završnici VN Austrije bio zaglavljen na 30%

Automoto 10. srp 202221:38 > 21:39
HOCH ZWEI via Guliver Images

Charles Leclerc je nakon pobjede na VN Austrije otkrio da mu je pedala gasa u nekim trenucima bila zaglavljena na 30% nakon što je na stazi triput prestigao Maxa Verstappena i uz veliku dozu olakšanja došao do cilja unatoč problemu s bolidom.

Leclerc je imao sjajnu brzinu od prvih krugova utrke na Red Bull Ringu i prvi je napad na Verstappena lansirao u 10. krugu, ali tek je napad u 4. zavoju 12. kruga rezultirao preuzimanjem vodstva, donosi MAXf1.net.

Zbog različite strategije Leclerc je za pobjedu još dvaput morao prestići Verstappena, a nakon odustajanja momčadskoga kolege Sainza, koje je izazvalo virtualni sigurnosni automobil, Ferrarijev vozač imao je problem s pedalom gasa koja je ostala zaglavljena kad bi vozač pustio gas.

Bez obzira na probleme i jurećega Verstappena, koji je nakon kasne promjene guma odvozio najbrži krug utrke, Leclerc je ostvario treću pobjedu ove sezone, prvu nakon točno tri mjeseca, i petu u karijeri.

Leclercov gas u završnici VN Austrije bio zaglavljen na 30%

Bila je to zaista dobra utrka, brzina je bila tu od početka, imali smo neke dobre borbe s Maxom,” rekao je Leclerc nakon utrke.

“Na kraju je bilo nevjerojatno teško. Imao sam problem s gasom, zaglavio bi na 20 ili 30% pri niskim brzinama.

Bilo je jako teško, ali uspjeli smo izdržati do kraja i tako sam sretan zbog toga.

Svaka pobjeda je posebna, ali osjećaj nakon ove je nevjerojatan. Posljednjih 15 krugova bili su na granici zbog problema koje sam imao, ali uspjeli smo doći do cilja.”

“Danas smo imali zaista odličnu brzinu i neke sjajne borbe. Radio sam naporno prošle noći da pronađem gdje se mogu poboljšati i to je danas napravilo razliku.”

Na pitanje je li se bojao da će i on odustati zbog tehničkoga problema nakon što je vidio što se dogodilo Sainzu, Leclerc je odgovorio potvrdno.

“Da, čudno je što se to dogodilo u više manje isto vrijeme tako da naravno da mi je palo na pamet,” rekao je.

Znao sam da nije riječ o problemu s motorom jer sam imao taj čudan osjećaj na pedali. Prvo kad sam ju pritisnuo, a kasnije se nije htjela vratiti na nulu. Ali srećom, uspjeli smo izdržati do kraja utrke.”

Leclerc je s pobjedom u Austriji smanjio zaostatak za Verstappenom na 38 bodova, nakon točno pola sezone, dok je Ferrari smanjio zaostatak za Red Bullom na 53 boda.