Kina 2018. – Ricciardo pobjednik fantastične utrke

Formula 1 15. tra 202112:53 > 12:54 0 komentara
Daniel Ricciardo

Daniel Ricciardo na današnji je dan 2018. slavio na trećoj utrci sezone u Kini nakon što je poslije povlačenja sigurnosnog automobila prestigao Raikkonena, Hamiltona, Vettela i Bottasa i bez problema zadržao vodstvo dok je vodeći čovjek prvenstva Sebastian Vettel završio tek osmi nakon incidenta s Maxom Verstappenom koji mu je uništio utrku.

Sigurnosni automobil koji je izašao na stazu u posljednjoj trećini utrke približio je poredak i Red Bullovovim vozačima omogućio promjenu na soft gume uz manji gubitak vremena, a iako je tada bio ispred Ricciarda, Verstappen nije uspio iskoristiti situaciju jer je neuspješno pokušao prestići Hamiltona s vanjske strane sedmoga zavoja i nakon toga izletio sa staze, donosi MaxF1.net.

Ricciardo je fantastično iskoristio Red Bullovu brzinu na novijim gumama i prestigao Hamiltona, Vettela i Bottasa te uvjerljivo slavio na VN Kine što je prva Red Bullova pobjeda od VN Meksika 2017.

Australac je Bottasa za pobjedu prestigao fantastičnim pretjecanjem s unutarnje strane šestoga zavoja gdje je Finac ostavio vrlo malo, ali dovoljno prostora.

Vettel je vodio na startu utrke, a Raikkonen je, kao i u Bahrainu, na startu izgubio poziciju od sunarodnjaka Bottasa. Vettel je izgradio nešto više od tri sekunde prednosti ispred Bottasa u prvoj dionici, ali Mercedes prvi reagira i zove Bottasa u boks u 19. krugu.

Ferrari Vettela zove krug kasnije, ali već je kasno jer je Bottas na novim medium gumama uspio odvoziti sjajan krug i preuzeti vodstvo. Dvojac je kasnije ulovio Raikkonena koji je ostao duže na stazi na soft gumama što je Vettelu dalo priliku za napad u šestom zavoju, ali Bottas se uspio obraniti i pobjeći izvan DRS dosega.

Gasly je krivo procijenio napad na momčadskog kolegu Hartleya i obojicu ih izvrtio, nakon čega je na stazi ostalo puno oštrih komada bolida i stakla od retrovizora, što je zahtjevalo izlazak sigurnosnog automobila.

Verstappen i Ricciardo tada su se nalazili na trećem i petom mjestu, s Hamiltonom između njih, nakon što su prvu dionicu odradili na ultrasoftu za razliku od vozača Mercedesa i Ferrarija koji su utrku krenuli na softu.

Oba vozača Red Bulla tada su ušli u boks po nove soft gume, a Ricciardo je nakon povlačenja sigurnosnog automobila bez problema prestigao Raikkonena, a kasnije i Verstappena koji je izletio sa staze pokušavajući prestići Hamiltona.

Hamiltona je Ricciardo prestigao kasnim kočenjem s unutarnje strane ukosnice na kraju stražnjega pravca, a Vettela koristeći DRS s vanjske strane na tom istom pravcu.

Dvanaest krugova prije kraja Ricciardo je bio drugi iza Bottasa kojega je prestigao sjajnim potezom u šestom zavoju nakon što je Bottas isprve pokušao blokirati njegov potez, ali je na kraju ostavio taman dovoljno mjesta za prolazak jednoga bolida.

Verstappen je uhvatio Vettela u 43. krugu i pokušao ga prestići (pre)kasnim kočenjem u ukosnici nakon stražnjega pravca, ali dolazi do sudara u kojem su se oba vozača izvrtila. Nizozemac je dobio 10 sekundi kazne, a Vettel je pao u poretku i na kraju završio osmi.

Bottas je drugu utrku zaredom završio drugi nakon što je prestigao Vettela ranijim ulaskom u boks u poveo utrku, a Raikkonen se nakon pada na šesto mjesto vratio na treće nakon problema za Vettela i Verstappena.

Verstappen je dobio deset sekundi kazne zbog udaranja Vettela na kočenju za spori zavoj nakon stražnjega pravca i završio peti, a šesti je završio Hulkenberg u Renaultu koji je ponovno izvukao maksimum iz njihovog R.S.18.

Vettel je završio tek osmi, ali zadržao devet bodova prednosti u poretku vozača ispred Hamiltona, a Alonso sedmi nakon starta s 13. mjesta. nakon što je u pretposljednjem krugu prestigao Vettela koji nije imao brzinu kao prije sudara s Verstappenom.

Sainz u drugom Renaultu i Magnussen u Haasu osvojili su posljednje bodove.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!