Ferrarijevi vozači oprezni oko šansi za pobjedu u Mađarskoj

Automoto 28. srp 202117:03 > 17:03
HOCH ZWEI/picture-alliance/dpa/AP Images via Guliver

Ferrarijevi vozači Charles Leclerc i Carlos Sainz nisu sigurni hoće li se na idućoj utrci prvenstva u Mađarskoj moći boriti za pobjede nakon sjajnoga nastupa u Monaku i na posljednjoj održanoj utrci na Silverstoneu gdje je Leclerc završio drugi.

Nakon sjajne brzine koju je Ferrari pokazao na dvije ulične staze u Monaku i Azerbajdžanu, na kojima je Leclerc osvojio dva uzastopna pole positiona, Mađarska je na papiru trebala biti staza koja će njihovom SF21 najviše odgovarati do kraja sezone, piše MAXF1.net.

Razlog su većinom spori zavoji na Hungaroringu i manjak dugih pravaca, što skriva slabosti i ističe vrline Ferrarija SF21, ali i neočekivano dobro izdanje na brzom Silverstoneu na kojem je Leclerc skoro pobijedio i vodio u 49 od 52 kruga.

Ali Leclerc nije siguran da će Ferrari u Mađarskoj opet biti tako dobar i kaže da bi bili zadovoljni da opet budu najbolji od momčadi sredine poretka, iza Red Bulla i Mercedesa.

“Dobro je biti optimist i mislim da svi to želimo nakon tako dobrih performansi na posljednje tri utrke,” rekao je Leclerc za Autosport.

“Ali s druge strane moramo biti i realni. U dobrom smo raspoloženju, ali mislim da bi borba za pobjedu u Budimpešti bila malo preoptimističan cilj.”

“Realno, mislim da ćemo biti sretni ako smo odmah iza vodeće dvije momčadi.”

Sainz je svoj najbolji rezultat sezone ostvario u Monaku, kada Leclerc nije mogao startati s pole positiona zbog kasno uočenoga kvara na pogonskoj osovini, a i on je oprezan oko Ferrarijevih šansi za Hungaroringu.

“Budimpešta je u zadnje vrijeme postala srednje brza do brza staza s ovim bolidima,” rekao je Sainz.

“Ako pogledate Monako i Baku tamo su većinom zavoji u drugoj i trećoj brzini, ali Budimpešta danas, s ovim ludo visokim razinama downforcea, ima srednji sektor u kojem ste stalno u četvrtoj ili petoj brzini.”

“Tako da to više nije tako spora staza kao što je bila u prošlosti.”

“Ne mislim da će to biti tako dobra staza za nas, ali mislim da je sjajna prilika da budemo odmah iza Red Bulla i Mercedesa. Downforce je i dalje najvažniji, a iz podataka vidimo da su oni i dalje ispred.”

“Kao što smo vidjeli i na prošloj utrci na hard gumama, Lewis je imao nešto više brzine od nas i trebali bi biti ispred i u Mađarskoj.”

Ferrari se nakon deset utrka ove sezone nalazi na četvrtom mjestu u poretku konstruktora, 15 bodova iza McLarena.