Ferrari: ‘Među našim vozačima nema hijerarhije’

Formula 1 28. velj 202112:48 > 12:53
Ferrari S.p.A.

Mattia Binotto istaknuo je na prezentaciji momčadi za 2021. da je interes Ferrarija na prvom mjestu, ali da između vozača neće postojati hijerarhija koja bi nekome od njih jamčila prednost u odnosu na drugoga.

Ferrari je kroz povijest često imao vozača broj jedan i vozača broj dva, a na početku suradnje Vettela i Leclerca 2019. Binotto je rekao da će Vettel zbog svoga iskustva i staža u momčadi imati prednost u nekim situacijama.

Ali Leclercove fantastične performanse omogućile su mu ravnopravan status te se u dvije sezone nametnuo kao vođa momčadi, a uoči ove sezone Ferrari je doveo Carlosa Sainza i sada imaju najmlađu vozačku postavu od 1968.

Iako je Leclercu ovo treća sezona u Ferrariju i svi ga vide kao budućnost momčadi iz Maranella, Binotto ističe da će on i Sainz imati jednake šanse.

“Oni su mladi i u određenim aspektima slični,” komentirao je Binotto svoju vozačku postavu.

“Mislim da su vrlo dobri vozači. Znam da ne mogu dočekati da izađu na stazu i odmjere snage, ali znam da su oboje svjesni da prije svega dolazi Ferrari i njegovi interesi tako da nema hijerarhije među njima.”

“Ako budemo dovoljno pametni i postanemo dominantna sila u Formuli 1 onda možda možemo početi razmišljati o određenim procjenama.”

Foto: Rudy Carezzevoli/Getty Images

“Ali u ovom trenutku nema prostora za takve diskusije. Prvo moramo uhvatiti priključak za našim suparnicima.”

Leclerc je 2019. ostvario prvo postolje, pobjedu i najbrži krug u Formuli 1, a 2020. se unatoč nekonkurentnom bolidu borio visoko u sredini poretka i momčadi donio dva postolja u teškoj sezoni.

“Nakon što smo prošli kroz tešku sezonu poput prošle, to nas je učinilo strpljivijima i iznad svega me natjeralo da shvatim kako mali detalji mogu učiniti veliku razliku,” rekao je Leclerc.

“Poboljšao sam svoje korištenje guma i radio na kvaliteti povratnih informacija koje dajem inženjerima i to će također biti korisno ove sezone.”

Sainz se pridružio Ferrariju nakon što je u Formuli 1 debitirao u Toro Rossu 2015., a kasnije vozio za Renault i McLaren u kojem je dvaput završio šesti u poretku vozača. U Ferrariju će postati prvi Španjolac nakon Fernanda Alonsa koji je od 2010. do kraja 2013. triput završavao kao viceprvak iza Vettela u Red Bullu.

“Brojim sate do prve vožnje novoga SF21,” rekao je Španjolac.

Ferrari S.p.A.

“Biti dio momčadi s najviše povijesti i pobjeda u Formuli 1 veliki je izvor ponosa za mene, ali sa sobom donosi i odgovornost.”

“U Maranellu sam već proveo dva mjeseca, upoznao momčad, njihova lica i imena. Tijekom toga perioda shvatio sam koliko je Ferrari važan i da biti vozač ove momčadi znači i biti globalni ambasador Italije.”

“Zaista se veselim zabaviti naše navijače.”