Bivši F1 vozač: Alonsu ovo nije posao

Automoto 12. tra. 202112:22 > 12:23
Podijeli:
AP Photo/Michael Conroy

Bivši F1 vozač Pedro de la Rosa smatra da je najveća prednost njegova sunarodnjaka Fernanda Alonsa njegova posvećenost i činjenica da o utrkivanju razmišlja 24 sata dnevno.

Alonso se vratio u Formulu 1 nakon dvije godine pauze i osvajanja dvije utrke za 24h Le Mansa, a ako je suditi po prvoj utrci sezone u Bahrainu Španjolac nije izgubio svoju prepoznatljivu brzinu i vještinu utrkivanja, piše MAXF1.net.

Prvi kvalifikacijski nastup za Alpine Alonso je završio plasmanom u Q3, ali u utrci je odustao jer mu je plastična vrećica završila u usisniku za hlađenje stražnjih kočnica što je dovelo do oštećenja.

De la Rosa je u Formuli 1 debitirao 1999. u Arrowsu u kojem je vozio dvije sezone prije prelaska u Jaguar 2001. u kojem je vozio do kraja 2002., a 2005. i 2006. je na nekoliko utrka mijenjao Juan Pabla Montoyu i odvozio najbrži krug na VN Bahraina 2005. koji je i danas rekord staze u utrci.

“To je zaista njegova snaga – Fernando o utrkama razmišlja 24 sata dnevno,” rekao je de la Rosa za F1 Nation podcast.

“Svi govore isto o prvaku, o trkaču, ali kad to kažete za Fernanda onda to i mislite.”

“Bio sam s njim kad se nije utrkivao u Formuli 1 ili u WEC seriji i razmišljao je u stilu ‘trebali bismo ponovno zajedno odvoziti karting utrku’.”

“Uvijek razmišlja u čemu će se utrkivati idući vikend.”

“To je prilično jedinstveno. Bio sam s puno vozača. Kad sam ja imao slobodan vikend htio sam raditi druge stvari, htio sam ići kući, vidjeti djecu, voziti bicikl.”

“Ali za njega ovo nije posao, to je njegova strast. On je strastven čovjek i mislim da je to njegova najveća snaga – on nema drugih distrakcija u svom životu. On je 100% posvećen čovjek.”

De la Rosa se osvrnuo i na Alonsove godine budući da će 29.7. napuniti 40 godina i da ga puno ljudi pita je li s godinama izgubio brzinu.

“Vidjeti ga da se vratio u tim godinama i da je tako gladan, to je fantastično,” rekao je de la Rosa.

“Osobno, malo sam razočaran što ga svi pitaju za godine i hoće li biti dovoljno brz sad kad je blizu 40. Ali i ja sam slušao takve šale od mlađih vozača.”

“Važno je da ste gladni i koliko ste samopouzdani iznutra, jeste li izgubili brzinu? Niste li?”

“Pomalo je nepošteno reći da se povukao iz F1 na dvije godine. Utrkivao se u punoj WEC sezoni i na Dakru, stalno je vozio karting, stalno je bio u motorsportu, nije da je u potpunosti bio izvan ovoga sporta.”