Društvene mreže (ne)će zamijeniti televiziju?!

Primera 14. kol 20188:01 > 8:03
David Ramos, Getty Images

Ljubitelji španjolskog nogometa na Indijskom potkontinentu u iduće tri godine imat će samo jedan način gledati utakmice Primere - preko Facebooka. Facebook je s La Ligom sklopio trogodišnji ekskluzivni ugovor za Indijski potkontinent i prenosit će sve utakmice na ovaj način.

David Ramos/Getty Images

Indija, Afganistan, Bangaldeš, Butan, Nepal, Maldivi, Šri Lanka i Pakistan – to su zemlje u kojima će gledatelji preko Facebooka u sljedeće tri sezone moći gledati sve susrete Primere. Prethodno je TV prava za ovaj teritorij imao Sony.

Još uvijek nisu poznati detalji novog ugovora, ali kako je prenio Reuters, 2014. za ovakav paket prijenosa plaćeno je 32 milijuna dolara.

Od 348 milijuna korisnika u ovom dijelu sveta, 270 milijuna živi u Inidiji.

FB na ovaj način prenosi utakmice MLB na teritoriju SAD i za to je navodno platio milijun dolara po utakmici. Za korisnike ove društvene mreže gledanje je besplatno, ali je (naravno) praćeno velikim brojem odabranih reklama.

“Ovo je samo jedan ugovor, nije nikakva prijetnja televizijskim prijenosima”, rekao je Peter Hutton, direktor sportskog sektora u Facebooku.

Primera je pomaknula granice ovim ugovorom, a nije nikakva tajna da je ovo posljednja sezona u kojoj će se utakmice Premier lige u izravnim prijenosima prikazivati samo na televizijama. Sljedeće sezone 20 utakmica će se moći pratiti samo preko Amazona koji će odrediti koji su to dvoboji koje smatra “svojima” i na koje će imati ekskluzivno pravo prijenosa.

U SAD je NFL prošle sezone obnovio ugovore, pa su utakmice četvrtkom “pripale” Amazonu. Na isti način se NBA već emitira u Kini preko tamošnjeg giganta Tencenta i, svaki susret u prosjeku na ovaj način u Kini gleda oko dva milijuna ljudi.